Zaten ağzından çıkan her kelime dillere dolanan Başbakanımızın Davos'taki çıkışında kullandığı "one Minute" sözü şimdlik en popüler olanı oldu. Herkes One minute ile ilgili espiriler yapıyor.
Şimdi de reklamlara konu olmuş. Olmuş ama reklam olmamış bence.
Şahsen uydu reklamı ile alaka kurulamamış. Yıllardır hep siz konuştunuz birazda biz konuşalım deniliyor. Ama reklamda ürünü konuşturmuyorlar. Neden sizi dinlemeliyiz ki? Bu çıkışınızın arkadsında ne var. Daha uygun fiyat mı? Kalite mi? Tamamen yerli malı olmak mı? Nedir yani?
Dahası o kulaklık ne öyle. Biraz daha kibarını seçemediniz mi? Ya da en azından mikrofon falan olmayanı seçseydiniz. Çok amatörce bir reklam olmuş
21 Şubat 2009
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder